Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania. Znajdziesz odpowiedź tutaj.

Czy można zarezerwować stolik?

Można. Zapraszamy do kontaktu. Możliwość zarezerwowania stolika lub całego miejsca na imprezy okolicznościowe.

Jak często zmieniacie menu?

Stawiamy na ponadczasowe i tradycyjne potrawy inspirowane kuchnią podhala. Mamy też parę potraw sezonowych - ale nie są zmieniane cyklicznie.

Czy można zmienić / anulować rezerwacje?

Rezerwacja stolika można anulować do 24h przed, rezerwacje sali do 10 dni przed zaplanowaną uroczystością.

Czy można płacić kartą?

Można.

Co się stanie z moją rezerwacją jeśli się spóźnię?

Twój stolik czeka na Ciebie 10 minut przed godziną rezerwacji i przez 15 minut po starcie. W przypadku spóźnienia, prośba o kontakt telefoniczny.

Z jakim wyprzedzeniem rezerwować salę na imprezy okolicznościowe?

Im wcześniej, tym lepiej. Większa szansa na dostępność terminu z dużym wyprzedzeniem.

OPINIE

Co mówią nasi goście

Bardzo klimatyczna restauracja, urządzona z gustem, wnętrze ozdobione zdjęciami Giewontu. W sezonie ciężko o wolny stolik ale to chyba najlepsze świadectwo tego miejsca. Dania bardzo smaczne.
Wojciech S.
Bardzo fajne miejsce z duszą i klimatem. Obsługa profesionalna, kulturalna i nie nachalna. Jedzenie bardzo ładnie podane ale co najważniejsze pyszne. Polecam barszczyk czerwony z krokietem, baraninę w dzikich ziołach z sosem śmietanowym.
Krzysztof R.
Cudowne miejsce. Jedzenie jak zwykle przepyszne. Moje ukochane moskole. Wspaniała tarta z bryndzą, że nie wspomnę o najpyszniejszych pierogach z gęsiną. Uroczy personel na sali i coś co dla mnie jest bardzo ważne - do środka można wejść z psem.
Katarzyna Smolarska